Garantija ir grąžinimas

GARANTIJA


Prekei suteikiamas garantinis laikotarpis, nurodytas garantinėje kortelėje arba pirkimo dokumente paprastai sudaro 24 men, skaičiuojant nuo pardavimo datos. Garantinis remontas atliekamas per kiek tai įmanoma trumpesnį laiką, bet ne ilgiau, kaip per 30 d.d.. Jei prekė yra neremontuotina ji keičiama nauja arba grąžinami už prekę sumokėti pinigai. Garantinei patikrai teikiama prekė turi būti pristatyta į įmonę kartu su įsigijimą patvirtinančiu dokumentu (PVM sąskaita-faktūra ar kasos kvitu).

KOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Prekė gali būti grąžinama atgal per 14 kalendorinių dienų nuo įsigijimo dienos ar nuo prekių pristatymo dienos. Grąžinant prekę būtina užpildyti paraišką.

Grąžinama prekė turi atitikti šiuos reikalavimus:
- Nepažeistos pakuotės, nepažeistos etiketės, nepažeistos apsauginės plėvelės.
- Prekė yra nenaudota ir nesugadinta.
- Prekė yra pilnos komplektacijos su visa gamintojo pridedama dokumentacija.
- Su preke pateikiami prekės įsigijimo dokumentai.
- Grąžinant prekę per kurjerį prekės pristatymo paslauga nėra kompensuojama.

SVARBU! Diagnostiniai skeneriai, tokie kaip „ThinkDiag“ ir „ThinkScan“, gali būti grąžinami tik tuo atveju, jei jie nebuvo įjungti ir aktyvuoti. Kiekvienas skeneris turi unikalų serijos numerį, kuris vieną kartą aktyvavus yra pririšamas prie konkretaus vartotojo paskyros. Tokiu atveju įrenginys tampa individualiai priskirtas ir jo grąžinti nebegalima, todėl prieš aktyvuojant rekomenduojame įsitikinti, kad pasirinktas įrenginys atitinka jūsų poreikius.

Grąžinant parduotuvėje pirktą prekę, paprašysime pateikti laisvos formos raštišką prašymą, nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numeris, prekė, prekės kodas, kaina, pristatymo data. Prašyme reikia nurodyti sąskaitą pinigų grąžinimui.

PREKIŲ GRĄŽINIMO FORMA

Mes galime atsisakyti priimti atgal prekę, jei buvo padaryti prekės ar pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo nebūtini norint apžiūrėti prekę, įskaitant pažeistas etiketes, nuplėštas apsaugines plėveles ir permatomų pakuočių, kurios netrukdytų pasinaudoti prekės apžiūrėjimo teise, pažeidimus.
Jei prekei padaryti pakuotės pažeidimai lemia, jog prekė negalės būti vėliau realizuota už tą pačią kainą, nepažeidžiant kito šios prekės Pirkėjo teisių į naujos ir nenaudotos prekės įsigijimą, tokios prekės gali būti grąžinamos tik mūsų bendru sutarimu (pvz. Jums sutikus kompensuoti prekės nuvertėjimo skirtumą).
Grąžinant kokybiškas prekes, Pirkėjui tenka visos su jų grąžinimu susijusios transportavimo išlaidos.
Grąžinant kokybiškas prekes, pirkėjas atsako už prekių supakavimą.